Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Het Thaise hof laat vandaag weten dat de koning (88) van Thailand is overleden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Het Thaise hof laat vandaag weten dat de koning (88) van Thailand is overleden

Bericht van lodewijk Kuis op do 13 okt 2016 - 11:56

De Thaise koning Bhumibol is vandaag op 88-jarige leeftijd overleden, zo meldt het Chinese staatspersbureau Xinhua. Het Thaise hof zal donderdag 13-10-2016 tijdens een perscommuniqué vanavond om 1900 uur het overlijden bekendmaken van Phra Chaoyuhua Bhumibol Adulyadej (Rama IX)

Troostende woorden zijn moeilijk te vinden voor het onmetelijke verlies van de koning van Thailand.

De Thailand Gek Club wenst de nabestaanden en alle Thai heel veel sterkte en kracht met dit intense verdriet.

Overal in Thailand zal het leger in staat van paraatheid wordt gebracht, eer er een aankondiging komt.

Geboren  : Cambridge, Massachusetts, 5 december 1927
Overleden: Siriraj Hospital Bangkok, Thailand, 13 oktober 2016

Tags: #overleden #Bhumibol #Koning

Deze Thailand gek club is een belangrijke informatiebron voor uw toerische oriantatie in Thailand. Heel wat<br />Nederlanders kiezen voor Thailand als vakantiebestemming. Logisch,want Thailand is een land waarvan je gaat houden.<br />het mooier.

lodewijk Kuis

Aantal berichten : 1775
Registratiedatum : 22-05-14
Leeftijd : 46

Terug naar boven Go down

Re: Het Thaise hof laat vandaag weten dat de koning (88) van Thailand is overleden

Bericht van khunrob op do 13 okt 2016 - 13:33

Geruchten over de dood van de Thaise koning Bhumibol worden steeds hardnekkiger en het staat zelfs op de site van De Telegraaf. Ik kan me bijna geen Thailand voorstellen zonder de koning die een plekje in mijn hart heeft, en wezenloos staarde ik net naar zijn portret die in mijn woonkamer aan de muur prijkt.

Lieve lieve koning Bhumibol, al ben je er niet meer, in mijn gedachten zal je er altijd zijn R.I.P Sad

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Het Thaise hof laat vandaag weten dat de koning (88) van Thailand is overleden

Bericht van flowerMARCet op do 13 okt 2016 - 13:44

Op 5 december zou de koning 89 jaar worden. De koning heeft eens gezegd dat hij 120 wordt, worden schieten me nu te kort, ik wens heel Thailand sterkte met dit zware verlies. Vanmiddag om 16.00 uur NL'se tijd een 'speciale' vergadering van het parlement in Thailand R.I.P
flowerMARCet

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 08-04-16

Terug naar boven Go down

Bericht van Little Thai princess op do 13 okt 2016 - 14:07

Het is nu officieel. Zijne majesteit koning Rama ix van Thailand is overleden RIP

Little Thai princess

Aantal berichten : 566
Registratiedatum : 23-12-13

Terug naar boven Go down

Bericht van Emthij op do 13 okt 2016 - 14:13

De hele ochtend al diverse tegenstrijdige berichten maar het is nu dan toch officieel bekend gemaakt, de koning is overleden.
Wat het prachtige land nu staat te wachten is nog afwachten. Ik hoop dat de mensen daar in alle rust kunnen rouwen om het verlies van hun koning.
Uiteraard wens ik ook alle Thai sterkte bij het verlies van hun geliefde koning. RIP
Emthij

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 47

http://wezenberg.waarbenjij.nu/

Terug naar boven Go down

Bericht van luugtaw op do 13 okt 2016 - 15:21

Het is met grote droefnis dat wij hebben vernomen van het overlijden van onze geliefde Thaise Koning Bhumibol Adulyadej (Rama IX). Voor de direct verwanten maar zeker voor heel Thailand en alle Thai wereldwijd wensen wij sterkte.
luugtaw

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 30-07-13

Terug naar boven Go down

Bericht van Khun Peter op do 13 okt 2016 - 16:26

Vreselijk nieuws R.I.P

De laatste ontwikkelingen volgens de Nederlandse Ambassade in Bangkok.

Op 13 oktober 2016 is de koning van Thailand overleden. Er volgt een lange periode van rouw waarin veel sociale activiteiten zullen worden beperkt. Feestelijke activiteiten zullen in deze periode niet zijn toegestaan. Houd er rekening mee dat uitgaansgelegenheden voor een bepaalde periode worden gesloten.

Respecteer de lokale gebruiken en de beperkingen die door de autoriteiten aan het sociale leven worden opgelegd. Deze zullen strikt worden gehandhaafd. Vermijd kritische uitspraken of discussies over het Koningshuis.

Mogelijk worden extra veiligheidsmaatregelen getroffen. Zorg dat u zich altijd kunt identificeren.

Blijf op de hoogte van actuele ontwikkelingen via de lokale media. Volg de aanwijzingen van de lokale autoriteiten.
Khun Peter

Aantal berichten : 350
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Go down

Bericht van Jacques van Teylingen op do 13 okt 2016 - 19:57

Rust in vrede koning Bhumibol

Met 70 jaar was Bhumibol de langst regerende monarch ter wereld. Hij wordt opgevolgd door kroonprins Vajiralongkorn, die al in 1972 door de koning is aangewezen als troonopvolger.

Een rouwperiode van 100 dagen is afgekondigd. Premier Prayut heeft de bevolking gevraagd gedurende die periode in het zwart gekleed te gaan. De premier de bevolking gedurende dertig dagen af te zien van entertainment.
Jacques van Teylingen

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 30-07-13
Leeftijd : 44

Terug naar boven Go down

Bericht van L&M op do 13 okt 2016 - 20:00

Mijn condoleance aan de Thaise koninklijke familie en aan het Thaise volk een geweldige koning is heengegaan. R.I.P
L&M

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 06-09-13
Leeftijd : 102

Terug naar boven Go down

Bericht van janenjan op do 13 okt 2016 - 20:05

Mijn innige deelneming aan alle lezers op de Thailand Gek Club en alle andere mensen die koning Bhumibol een goed hart toedroegen. R.I.P Crying or Very sad
janenjan

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 10-08-13

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op do 13 okt 2016 - 20:11

DEN HAAG - Koning Willem-Alexander heeft de familie van de Thaise koning Bhumibol Adulyadej donderdag per telegram zijn deelneming betuigd met diens overlijden. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst laten weten.

"Met ontroering ontving ik het bericht van het overlijden van koning Bhumibol Adulyadej van Thailand'', zegt de Nederlandse koning op de website van het Koninklijk Huis. "Voor het Thaise volk was hij gedurende zijn lange regeerperiode van meer dan zeventig jaar een baken van stabiliteit, ook in woelige tijden. Steeds weer beklemtoonde hij de waarden van harmonie en vreedzame samenwerking'', aldus Willem-Alexander.

"Met warmte denken mijn vrouw, mijn moeder en ik terug aan de ontmoetingen die wij met hem hadden. Onze gedachten gaan uit naar koningin Sirikit en de andere leden van de Koninklijke Familie.''

Bron: Noordhollands Dagblad
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Ron Pattaya op do 13 okt 2016 - 20:22

Heel erg veel liefs en sterkte toegewenst aan de familie van deze geweldige koning.
Ron Pattaya

Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 01-08-13

Terug naar boven Go down

Bericht van Sylvi@ op vr 14 okt 2016 - 0:00

Rest in peace beloved king of Thailand. Rust in vrede lieve koning van Thailand.

Sylvi@

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 07-08-13
Leeftijd : 38

Terug naar boven Go down

Bericht van Else Geraats op vr 14 okt 2016 - 12:14

Ik rouw samen met het Thaise volk, en heb respect voor iedereen die die in deze moeilijke periode zit. Hij was een grote koning, een koning voor de Thaise bevolking, en zal door iedereen erg gemist worden.
Else Geraats

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 28-07-13

http://feeds.feedburner.com/NewThai

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: