Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Voor wie is het herkenbaar? Terug in Nederland en dan een dip

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Voor wie is het herkenbaar? Terug in Nederland en dan een dip

Bericht van vanburen69 op wo 25 jan 2017 - 0:17

Voor wie is het herkenbaar? Na ruim 6 weken reizen door Thailand en Myanmar, ben ik nu 3 dagen terug in Nederland, maar heb veel moeite om terug te komen in de realiteit van alle dag. Hebben jullie daar ook weleens last van en hoe gaan jullie daar mee om?

In de Chinese Nieuwjaar vakantie van 27 januari tot 2 februari worden minder toeristen verwacht (min 9 procent) en een lagere omzet (min 4 procent). Dat is nog steeds de nawerking van de jacht op de zogeheten zero-dollar tours. De lijndiensten zijn volgeboekt, de chartervluchten moeten zich nog herstellen wellicht moet ik maar weer terug keren i.vm met mijn winterdip ik heb mijn backpack toch maar voor de helft uitgepakt.

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 07-08-16

Terug naar boven Go down

Re: Voor wie is het herkenbaar? Terug in Nederland en dan een dip

Bericht van Khun Peter op wo 25 jan 2017 - 10:16

Ik heb ook de laatste keer bij thuis komst een dip gehad, en meteen verlangd naar een Singha met een zonnetje op mijn bolletje. En raar maar waar de eerste dagen dat ik de deur uit ging had ik bij het zien van een Aziatische mooie vrouw niet gelijk de eerste gedachte of het een ladyboy zou zijn, erg he? Ik denk dat het door het grauwe weer kwam.

Aantal berichten : 350
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Go down

Re: Voor wie is het herkenbaar? Terug in Nederland en dan een dip

Bericht van khunrob op wo 25 jan 2017 - 10:55

Als je de afgelopen dagen terug kwam in Nederland is wellicht dit van toepassing ไอเป็นหวัด having a cold, krijg je zeker een dip van.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1812
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: