Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten :: 2 bots

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Grenzeloos Verliefd Patricia & Jack - Thailand

Ga naar beneden

Grenzeloos Verliefd Patricia & Jack - Thailand

Bericht van Kurtrussel op di 21 maa 2017 - 9:35

Patricia reist na haar studie een paar maanden door Azië, waar ze de Thaise Jack ontmoet. Het was geen liefde op het eerste gezicht. Pas een paar weken later slaan de vonken tussen de twee over.

Deze aflevering was dacht ik in 2012 uitgezonden, en was deze week in de herhaling, dus je kan hem zien via je app op je Samsung t.v. of onder, ik keek hem gisterenavond via de app op mijn tv

Dit is aflevering 1

Later kwam in 2015 op tv Patricia en Jack drie jaar verder, wellicht ook straks in de herhaling.Het is al weer 3 jaar geleden dat de camera's ons voor het laatst filmden en in die tussentijd is er veel gebeurd.

Eind 2012 was de bouw van ons huis afgerond en hadden we eindelijk een eigen plekje. We hadden er voor gekozen om de slaapkamers en badkamer meteen mooi af te werken en de rest van het huis maken we stap voor stap verder af. Inmiddels hebben we er een kantoor en een gastenkamer bij gemaakt. De woonkamer en de keuken zijn nu nog boven maar die willen we op termijn ook naar beneden verplaatsen.

In 2013 zijn we zowel in Nederland als in Thailand getrouwd. Het was heel fijn om deze dag intiem met familie en vrienden in Nederland te kunnen vieren en een paar maanden later groots (700 gasten...) in Thailand. Het hoogtepunt van dat jaar was toch wel de geboorte van onze dochter Luna, inmiddels al weer ruim 2 jaar oud. We hadden er bewust voor gekozen om in Nederland te bevallen. Hoewel de gezondheidszorg in Thailand redelijk goed is, voelde ik me toch beter in Nederlandse handen. Daarnaast was het heel bijzonder om deze gebeurtenis te kunnen delen met familie en vrienden.

Met de organisatie gaat het goed. Het wisselt wel, soms hebben we veel vrijwilligers en soms geen, maar dat kunnen we tot nu toe goed opvangen. We zijn sinds 2 jaar ook een samenwerking aangegaan met een Britse organisatie. Via hen krijgen we grotere groepen voor een korte tijd. Soms bestaan de groepen uit 25 man. Het is wel heel intensief maar we genieten er ook van. Voor de toekomst van onze organisatie hebben we vele plannen. Op termijn zouden we er graag een stichting van willen maken zodat we ook donaties kunnen ontvangen en meer kinderen in het dorp kunnen helpen. Voor meer informatie over onze organisatie kun je kijken op: www.isan-survivor.org

Dit is aflevering 2

Tags:#Grenzeloos #Verliefd #Samsung #TV
Kurtrussel

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-04-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: