Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Australiër overleeft val tijdens parasailing niet

Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Australiër overleeft val tijdens parasailing niet

Bericht van lodewijk Kuis op do 13 jul 2017 - 9:22

De Australiër Roger John Hussey (71) is in Phuket (Kata) tijdens parasailing om het leven gekomen toen de koppeling van zijn parachute dienst weigerde. Zijn Thaise vrouw die de vlucht filmde, zag hoe hij in de zee stortte, een val die hij niet overleefde. De politie gaat de eigenaar en de bestuurder van de boot, waarmee hij naar boven werd getrokken, vervolgen wegens roekeloosheid. Het echtpaar was op vakantie en zou morgen naar Australië terugkeren.

De video boven zijn gemaakt door zijn eigen vrouw, daarop is te zien dat Hussey zich voorbereidt op zijn parasailing avontuur maar ook het moment dat hij uit harnas viel en in de zee terecht kwam.

Tags: #parasailing

Deze Thailand gek club is een belangrijke informatiebron voor uw toerische oriantatie in Thailand. Heel wat<br />Nederlanders kiezen voor Thailand als vakantiebestemming. Logisch,want Thailand is een land waarvan je gaat houden.<br />het mooier.

lodewijk Kuis

Aantal berichten : 1820
Registratiedatum : 22-05-14
Leeftijd : 46

Terug naar boven Go down

Re: Australiër overleeft val tijdens parasailing niet

Bericht van khunrob op do 13 jul 2017 - 9:36

Wat vreemd dat ze met z'n tweeën gaan parasailen. Dit voorval doet mij denken aan het jaartal 1990 tijdens onze #Maleisië Borneo Singapore reis op Damai Beach.

Ik kreeg  de schrik van mijn leven toen Wilma ging parasailen (nadat ik was geweest) en ver uit de kust neer stortte (net zo hoog als in die film) toen de motor uitsloeg van de boot. Wilma dreef heel lang ver weg bewusteloos in het water maar had gelukkig een reddingsvest aan. Het duurde heel lang voordat de motor weer aansloeg en haar kon ophalen. Op het stand zei het publiek tegen mij, geen paniek er zwemmen hier normaal nooit haaien. Eenmaal terug mocht ze opnieuw, ze deed dat vol met blauwe plekken, het hele strand ging voor haar klappen. Sindsdien hebben we ons nooit meer gewaagd aan parasailing.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1819
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Australiër overleeft val tijdens parasailing niet

Bericht van ronsurin op do 13 jul 2017 - 14:46

Wat blijft die vrouw dan rustig filmen zeg....
Dan ren je toch als een bezetene naar je man toe !?
net als die andere mensen doen ?
ronsurin

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 25-04-17
Leeftijd : 53

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum