Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten :: 2 bots

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Bangkok aan Zee

Ga naar beneden

Bangkok aan Zee

Bericht van khunrob op vr 26 jul 2013 - 13:08

Steffannie en Gavin waren blij verrast toen we ze opbelde om 17.30 of nog even naar het strand wilde met Opa en Oma, want ze waren al de hele dag op Zantvoort geweest met hun ouders. Op mijn telefoon app zag ik dat er files stonden bij Zandvoort dus ik koos voor IJmuiden, ik kon lekker gratis parkeren dus er kon wel direct een lekker ijs af.

Over weg naar het strand liepen we langs de haven, waar het een drukte van belang was.

Er was een heel groot strand, groter dan in Zandvoort. We moesten daar natuurlijk tekeningen in maken.

Het koele zeewater trok ons direct aan en we gingen pootje baaien, we hadden geen zwemkleding bij ons. Maar gekke Opa Rob trok later snel zijn kleding uit, en ging met zijn onderbroek zwemmen, gevolgd door de kids.

Terug lopend liepen we langs de trapolines, wel duur 2 euro voor 10 minuten maar de kids mochten zicht uitleven  http://www.trampolinestrand.nl/

Van springen krijg je dorst

Opa en Oma hadden nog niet gegeten en kozen het terras van Bangkok aan Zee uit om wat te eten.

Proosten met de kids bij Bangkok aan Zee.

Wilma die nam een soepje

Een portie sate, die te droog was.

Steffannie moest flink bijten op de saté.

En Gavin zette ook zijn tanden flink in het vlees

Heel leuk dat men rijst in deze fraaie schaal serveert

Ik vroeg aan de eigenaar of ze laab kai hadden, dat was er niet en hij rade mij dit aan - Kraproaw kai sap  -, en dat viel goed in de smaak bij mij.

De kids kregen twee schaaltjes kroepoek daar ze niet echt mee aten, en ze vonden het leuk dat het gratis was.

Steffannie heeft een handje rijst van opa gepakt, ze vind rijst zalig!

Op de heenweg liepen we expres met een grote boog om de kermis. Maar nu we naar de auto liepen mochten ze een kijkje nemen, en van 1 aktraktie genieten,en het werden er 3.

Blikgooien en altijd prijs. De kermis van IJmuiden duurt van vrijdag 19 juli t/m vrijdag 26 juli. 

Ballen vissen die op een trilplaat liggen

En weer was het prijs. Platzak en voldaan gingen we weer met de kids naar huis

Unieke locatie aan de jachthaven
Authentieke Thaise gerechten terwijl je buiten de grote zeeschepen het ruime sop ziet kiezen. Met een unieke locatie aan de jachthaven Marina Seaport op de Kennemerboulevard bij de Zuidpier in IJmuiden. Op het mooi gelegen terras kan je met mooi weer heerlijk genieten van een hapje of drankje. Proef de echte smaak van Thailand en waan je onder begeleiding van een mix van traditionele en moderne Thaise muziek een avond in Thailand.

A la carte of Thais buffet
Thais Restaurant Bangkok aan Zee wil de gasten laten eten zoals in Thailand, waar altijd enkele schalen met gerechten op tafel komen. Het Thaise buffet is dan ook de ideale manier om de diversiteit van de Thaise keuken te kunnen proeven. Speciaal op vrijdag, zaterdag en zondag heb je bij Bangkok aan Zee de mogelijkheid om te kiezen tussen al la carte of het Thais buffet. Voor het buffet is het handig om tijdig te reserveren, want het is erg populair.

Ruim vegetarisch aanbod
Naast een uitgebreide vis- en vleeskaart, staat Restaurant Bangkok aan Zee ook bekend om hun aanbod aan vegetarische gerechten. Een van de grote favorieten is de seitan Peking eend, die natuurlijk geheel traditioneel wordt bereid. Voor de vegetarische maaltijden geldt net zoals bij de vis- en vleesgerechten dat alles wordt bereid met verse Thaise ingrediënten die speciaal vanuit Thailand worden ingevlogen om zo de echte authentieke smaak te waarborgen.

Bron: http://www.dichtbij.nl

Tags: #Afhaal #Thai #restaurant #eten #food #Ijmuiden
Thais Restaurant Bangkok aan Zee
Kennemerboulevard 354 - IJmuiden
Tel. 0255-511911
www.bangkokaanzee.nl

Gerelateerde artikelen met mijn kleinkinderen in Nederland:

1.Gavin en Steffannie varen milieuvriendelijk in Spaarnwoude
 2.Naar het strand: Bangkok aan Zee
 3.Bezoek theehuis: Opa Rob heeft ijsklonten in zijn bier
 4.Picknick bij de helicopter van Rooie Ben
 5.Opa en oma hebben het druk