Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Advies 2018: Rabiës vaccinatie halen voor verblijf Thailand

Reageren

Go down

Advies 2018: Rabiës vaccinatie halen voor verblijf Thailand

Bericht van lodewijk Kuis op di 10 apr 2018 - 5:00

Dorpelingen in Nakhon Si Thammarat haasten zich om hun huisdier te laten vaccineren tegen #rabiës omdat ze eieren cadeau krijgen als ze komen opdagen. Sommigen laten hun dier ook steriliseren. Sinds januari heeft het virus zich in negen districten verspreid, maar de hoofdstad is nog niet getroffen. De autoriteiten overwegen mobiele eenheden op te zetten.

Prinses Chulabhorn dringt er bij de autoriteiten op aan Thailand rabiësvrij te maken. Nakhon Si Thammarat is een van de provincies met een proefproject voor de opvang van zwerfhonden, door haar geïnitieerd. Inmiddels zijn 250 honden opgevangen in een centrum bij de Walailak universiteit. Het centrum wordt uitgebreid tot 2.000 plaatsen.

Tot nu toe zijn in het hele land zeven personen overleden aan de ziekte. Het laatste geval dateert van vorige maand toen een man in Phatthalung bezweek, die gekrabd was door zijn hond.

https://www.thailandgek.com/t3215-loslopende-apen-bijten-flink-in-pattaya#10131

Deze Thailand gek club is een belangrijke informatiebron voor uw toerische oriantatie in Thailand. Heel wat<br />Nederlanders kiezen voor Thailand als vakantiebestemming. Logisch,want Thailand is een land waarvan je gaat houden.<br />het mooier.

lodewijk Kuis

Aantal berichten : 1995
Registratiedatum : 22-05-14
Leeftijd : 47

Terug naar boven Go down

Re: Advies 2018: Rabiës vaccinatie halen voor verblijf Thailand

Bericht van khunrob op di 10 apr 2018 - 16:35

Mijn huisarts is tevens Travel Doctor, ik heb bij haar de hele serie Rabiës vaccinaties gehad voor verblijf in Thailand. Het Zilveren Kruis vergoed hier minder dan bv als je het laat doen in het AMC, dat wist ik maar gemak dient te mens. Daar we heel veel met apen in contact zouden komen heb ik dit laten doen. En wat denk je? Wilma werd onverwachts gebeten door een wilde aap, zie hield er alleen een fraaie blauwe plek aan over!

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1922
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Terug naar boven

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum