Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten :: 2 bots

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Galare Thong Tower by Kun Yai, Chiang Mai

Ga naar beneden

Galare Thong Tower by Kun Yai, Chiang Mai

Bericht van khunrob op wo 13 jun 2018 - 9:28

Nederlanders houden wel van klagen, en dat ga ik nu maar eventjes doen. Via AGODA hadden we voor een aantal dagen in Galare Thong Tower met schoonmaak, ontbijt en diner geboekt. Direct na de boeking kreeg ik een mail van Khun Yai de eigenaresse betreft kamer 707, we moesten het hele bedrag direct over te maken, en dat en half jaar voor aankomst. Uiteindelijk kwamen we in bij Galare Thong Tower aan, de 7e etage noemde we direct CelblokH, daar het een bijzondere uitstraling had, als naar beneden keek zag je de Bistro waar een anti-zelfmoord net boven was gespannen, prima dan werd het daar geen troep. De airco in de kamer was niet de beste, maar de matrassen waren abnormaal door gezakt en de duiven zaten luidkeels te koeren voor de ramen met veel poep om hun heen.

De Bistro was niet op de hoogte van het gratis ontbijt en moest eerst wat belletjes naar 0953104159 plegen voor het in orde was. Alle dagen ontbijt en een diner was niet mogelijk op zondags, daar hij dan dicht was. Ook tussendoor sloot men een keer de deur, na veel gezeur kregen we een voucher die we in het kleine handige en betaalbare winkeltje konden besteden, echt fijn dat die zaak er was, want 7Eleven was veel te ver. Ook als je gebruik maakte van de wasautomaten kon je in het winkeltje een gratis was-rek lenen voor op de kamer, niet dan lof over deze zaak. Alleen die Khun Yai....er zou volgens afspraak dagelijks worden schoongemaakt in kamer 707, ja dan moest ik haar wel bellen, en dan zei ze dat komt morgen wel.

Na veel zeur kwamen er een schoonmaakster 5 minuten in de kamer, het bed doe ik morgen zei ze. Khun Yai heb ik nooit gezien, bij aankomst moesten we ons niet melden maar naar de kamer gaan die niet op slot was, de sleutel lag binnen, en zo gingen we na een aantal dagen ook weer weg. Ik zou de volgende keer weer zo naar Galare Thong Tower gaan want de kamers zijn lekker ruim en de locatie is prima, maar niet via Khun Yai, er zijn meerdere verhuurder, kort of lang. En van de Bistro zou ik geen gebruik maken, te slecht. De Galare Thong Tower ligt op korte loopafstand van het bekende Park Hotel, heeft fietsen te huur maar geen zwembad.
http://www.galarethong.com/

Ik heb nog nooit eerder in mijn leven op zulke slechte matrassen gelegen!

Tags: #Galare-Thong-Tower #chiangmai #Khun-Yai

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1939
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Galare Thong Tower by Kun Yai, Chiang Mai

Bericht van khunrob op wo 13 jun 2018 - 9:39

Even voor alle duidelijkheid een video van Galare Thong Tower geplaatst

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1939
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: