Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten :: 2 bots

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Huwelijk prikelen!

Ga naar beneden

Huwelijk prikelen!

Bericht van speeltuinfrans1 op do 14 jun 2018 - 14:03

Mijn Thaise stiefzoon is van plan om in Italië te gaan trouwen met zijn Nederlandse vriendin. Hij is in het bezit van een Nederlands paspoort. Op het gemeentehuis in Nederland vraagt men nu om zijn Thaise geboortecertificaat. Deze heb ik in bezit met de gecertificeerde vertaling in het Engels. Gedateerd 16 januari 1984.

Hierop ontbreekt volgens het gemeentehuis alhier de stempel ter legalisering  van de Nederlandse ambassade in Thailand. Overigens verkreeg hij met dezelfde papieren in 1984 wel het Nederlandse staatsburgerschap. Geboorteplaats etc. staat dus nu ook in zijn Nederlandse paspoort.

Mijn vraag is nu of het mogelijk is dat een kennis (al dan niet Thais) of Thais familielid dit voor hem op uw ambassade kan regelen bij overlegging van de juiste documenten. Ik verwacht dat hij of zij daarvoor het Thaise geboortecertificaat nodig heeft plus de gecertificeerde vertaling. Andere dwingende noodzakelijkheden en/of suggesties van uw kant zijn natuurlijk van harte welkom.

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 67

http://www.speeltuinphilipsdorp.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Huwelijk prikelen!

Bericht van Haroldus op do 14 jun 2018 - 17:45

Stel deze vraag aan een medewerker in de Stopera in Amsterdam, deze kunnen vergelijken wat ze met de zelfde gevallen deden!

Tags: #Geboortebewijs #Legalisering #documenten
Haroldus

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 18-07-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: