Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Kees Braat bakt oliebollen in Thailand

Ga naar beneden

Kees Braat bakt oliebollen in Thailand

Bericht van khunrob op za 27 jul 2013 - 1:13

Er staan nu al weer een tijdje #oliebollen kramen hier in Amsterdam. Ik denk dan direct terug aan Kees die eens op 31 december in Thailand oliebollen heeft gebakken, maar ook voor de lekkerste patat draaide hij zijn hand niet om

“Daar gaat het bakken van de oliebollen” dacht Kees Braat, want aan de meegebracht friteuse had hij niks meer. Ook de keuken bracht geen oplossing want daar waren twee vuurpotten die met wat hout gestookt moest worden Maar spoedig kwam een vrouwtje met een gasfles met standaard. Kon hij toch zijn oliebollen bakken. Ze smaakte heerlijk daar in de Thaise jungle lekker met Van Gilse poeder suiker. De oliebollen waren van Koopmans oliebollenmix er ging wel een blikje Thais Singha bier in. Ook was er nog een feestje in het bergstam dorp en als afsluiting werd 2009 met veel geknal en licht uitgeluid

In spanning kijkt Kees toe of de olie wel heet genoeg word.

De Van Gilse poedersuiker ontbrak ook niet.

De eerste oliebol mocht ik testen.

Dat worden goudgele frietjes, gebakken in 100% Thaise plantaardige olie , en geen slappe hap van McDonald's - Kees denkt waar ben ik aan begonnen.

Wellicht wil je dit ook lezen

1. Eten we Thais met de kerstdagen?
 2. Wat eten we op oudejaarsavond
 3. Wens ballon oplaten
 4. Professioneel Vuurwerk in Chiang Mai
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1984
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden