Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Waar eet je lekkere shoarma in Bangkok ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Waar eet je lekkere shoarma in Bangkok ?

Bericht van khunrob op za 27 jul 2013 - 12:57

Bangkok is een echte smeltkroes.

In de buurt van Nana en  Soi Cowboy in Bangkok  heb je Soi Arab. Wat begon als een klein straatje, bekend Sukhumvit Soi 3/1, is tegenwoordig een ware kashba van islamitische bedrijven. De bewegwijzering en de muziek is Arabisch. Je hoort dat er Arabisch op straat wordt gesproken , en maar weinig Thais en Engels. Veel van de straatverkopers zijn Thaise Moslims (ongeveer vijf procent van Thailand is moslim). Als je om je heen kijkt zie je zowel Arabieren en backpackers lurken aan de waterpijp (shisha).Je ziet veel mannen en vrouwen gekleed in traditionele kleding in Soi Arab. Voor Halal eten, kebab of een lekkere shoarma zit je in de juiste buurt

Nasir al-Masri is een Egyptisch restaurant waarbij je vermoed dat Ali Baba en zijn 40 rovers elk moment kan binnenstappen, en nee er is geen parkeerplaats voor kamelen.
www.restaurant-shishah-nasir.com

Tags: #shoarma #Egyptisch #Bangkok #Arab

Een Amerikaanse familie verdwaalt in Sukhumvit soi3 en raakt in paniek . ( lees met een knipoog )
Toeristen familie veilig teruggekeerd in Thailand na een verschrikkelijke avond in soi 3 :

http://notthenation.com/2013/06/tourist-family-safely-returned-to-thailand-after-harrowing-night-on-soi-3/
khunrob
Admin

Aantal berichten : 1827
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Waar eet je lekkere shoarma in Bangkok ?

Bericht van vanburen69 op zo 22 okt 2017 - 4:14

Ik zou Rob Geus weleens ik actie willen zien in Thailand: Goeie ’s middags, ik ben Rob Geus van het sbs6-programma De Smaakpolitie en ik zou graag even een kijkje nemen in uw keuken...man o man toch

Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 07-08-16

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: