Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Op visite bij de zwemmende apen in Samut Songkhram

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Op visite bij de zwemmende apen in Samut Songkhram

Bericht van khunrob op zo 28 jul 2013 - 23:26

Zwemmende zee apen in Samut Songkhram.

In deze omgeving huurde we een boot om door de mangrovebossen te varen.We vertrokken vanuit ons resort in  Ampawa, de eigenaar zie tot mijn grote verbazing dat we er rechtsreeks heen konden. Na een uurtje varen zagen we inderdaad apen, maar gewoon langs de weg, ik belde het resort op en die zeiden... aap is aap. Tegen onze bootman zei ik Kabaan resort en hij tuf-de onmiddellijk terug. Na een goed gesprek met de eigenaar van het resort bracht hij ons naar de haven waar we in een boot stapte op zoek naar de zwemmende apen.

In een uitloper naar de zee was een soort klong met veel begroeing ik dacht direct we zitten nu goed. En inderdaad duizenden apen waren daar aanwezig.Uiteraard hadden we bananen mee voor de niet agressieve, apen die ons dankbaar waren en naar onze boot zwommen in het zoute water. De apen waren zo brutaal om in onze boot te komen kijken en zelf op het dak liepen.Ze zochten eten. We hebben ze bananen en tuktuk gegeven. En ze hebben onze kaas gestolen die Wilma toevallig mee had in haar tas.

Apen het overal schijt aan!

Later toen we uit de boot stapte klaagde ik over een vreselijk stront lucht. Het bleek dat de broek van Gavin onder de apenshit zat en niet zo klein beetje ook. Wilma kocht snel een lang T-shirt voor de arme Gavin die echt niet meer vrolijk was. Maar het bleef maar stinken... toen zag ik dat een aap Wilma als poepdoos had gebruikt, er lag een heus apendrolletje op haar kapsel , ze heeft echt weer geluk, wie kan er nu zeggen dat er een aap op zijn hoofd heeft gepoept?

Naar de zwemmende apen die soms wel “baantjes” leken te trekken! Eerst kregen ze bananen, toen ze op waren kregen ze TUC crackers en tot slot werd Wilma beroofd van haar vacuüm verpakte kaas. De apen zijn niet echt agressief, maar kunnen onderling wel wat ravotten om voedsel van elkaar te pikken

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1829
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Op visite bij de zwemmende apen in Samut Songkhram

Bericht van Khun Peter op ma 25 aug 2014 - 0:44

Apen zijn natuurlijk hartstikke leuk. Ze geven je dat Jungleboek-gevoel. Maar Mowgli had alle tijd om vrienden te worden met de aapjes, hij was praktisch een van hen. Jij bent geen Mowgli. Als je per se met een aap op de foto wilt, betaal je daar wel een prijs voor: ga ervan uit dat hij er met je spullen vandoor gaat nadat hij de boel onder heeft gescheten.

Aantal berichten : 352
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op za 20 dec 2014 - 11:43

Ik zat vandaag wat foto's te bekijken en dacht toen Thailand kent veel attracties die ook voor kinderen leuk zijn, zoals genoemde zwemmende apen. De apen naar de boot wie kan zeggen dat ooit gezien te hebben. En heb je zoals op deze foto weleens een aap kaas zien eten?

Trefwoord(en): #Aap #apen #Ling #Makaken

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1829
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven