Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

LOBO Hunglay curry paste | Thailand Gek Club

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

LOBO Hunglay curry paste | Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op di 30 jul 2013 - 15:36

Hunglay  of Hanglay curry is een soort Thaise hachee die ik graag at bij Kees ( printen ) die het crematie eten noemde, daar je dit vaak bij crematies krijgt voor geschoteld. Nu zag ik vandaag enkele zakjes LOBO Hunglay curry paste in een Chinese zaak, dus die kon ik niet laten liggen.

LOBO Hunglay curry paste is het resultaat van Noord Thaise en  Birmese invloeden, deze niet-kokos curry gerecht is goed bekend in de regio Noord-Thailand als "Kaang Hunglay", geeft een heerlijke exotische geur vooral voor degenen die houden van de gemengde smaak van knoflook en gember, het vlees wordt gestoofd tot het mals is, volgende week even uit testen

Dit staat het op het zakje LOBO Hunglay curry paste

Bereiding :
Snij 250 gr. varkenshaas
 en 250 gr. spek in 1 cm grote blokjes en voeg 1/2 eetlepel sojasaus toe. Breng 1 1/2 kop water samen met de inhoud van dit pakje aan de kook. Voeg het vlees toe en laat het sudderen tot het gaar is. Voeg gemberstukjes,knoflook in `t zuur en vissaus naar smaak toe.

Khaeng Hanglee en een variant zelf bedacht met kippenbouten en kousenband.

Meer over de kruidenmixen van LOBO

Tags: #Crematie #Lobo
.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1828
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: