Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Met de trein van Pattaya naar Bangkok | Thailand Gek Club

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Met de trein van Pattaya naar Bangkok | Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op di 30 jul 2013 - 19:10

VIP: @renethai :
Dat staat al jaren op mijn "to do list" . Toen ik overwinterde in #Bangkok dacht ik er dagelijks aan  , maar ik dacht ook dagelijks aan het zeer vroege opstaan om de trein te nemen naar #Pattaya , die vertrekt namelijk om 0655 uur vanaf Hualampong.

Dus verzon ik iedere avond een reden om niet vroeg op te hoeven staan. Maar andersom kan het natuurlijk ook , van Pattaya naar Bangkok , en dat lijkt me leuk en een prima tijd , namelijk vertrek vanaf Pattaya rond een uur of 2 in de middag en aankomst in Bangkok rond een uur of 6. Dus heb ik mijn "to do list" gewijzigd en Bangkok-Pattaya is dus Pattaya-Bangkok geworden

Misschien had ik het filmpje al een keer geplaatst ,maar er zijn wel meer sites waar regelmatig oude topics naar boven gehaald worden. Per spoor Thailand ontdekken blijft leuk. Als ik weer in Thailand zou zijn, zou ik ook weer iets mee plannen ( staat ook op mijn lijstje ).

Trein route Bangkok - Pattaya

De treinroute begint in het Hualamphong Station, het Centraal Station van Bangkok en stopt ondermeer bij Phayathai Station (interchange met BTS Skytrain en SARL Airport Link) en Makkasan Station

In Hua Takhe Station stopt de trein vlakbij Suvarnabhumi Airport, daarna laat de boemel Bangkok achter zich en zet toeterend en schuddend over het smalspoor koers naar de plaatsen Chachoengsao, Chonburi en Bang Lamung en tenslotte : Pattaya

Related posts:

1.Thaise Trein: Wees eens avontuurlijk
2.Foto's :Ban Leam trein station
3.Met de trein van Pattaya naar Bangkok
4.Toeristen gewond in ontspoorde Thaise trein

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1827
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: