Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten :: 2 bots

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Regen in de Isan

Ga naar beneden

Regen in de Isan

Bericht van Joost Jongen op wo 31 jul 2013 - 13:45

Over de hoeveelheid regen hebben we dit regenseizoen, tot nu toe, niets te klagen, of het moet weer teveel zijn, want er vallen hier in Buriram nu elke dag wel een paar flinke stortbuien, meestal na 17.00 uur, die dan heel de avond en nacht blijven nadruppelen, nu komt het ook weer met bakken uit de hemel, dus ik blijf maar lekker binnen aan de pc en dan na het eten via de pc een filmpje kijken, want BVN is hier nu ook bijna niet te ontvangen, heel veel storing s'avonds.
Joost Jongen

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 72

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Regen in de Isan

Bericht van khunrob op wo 31 jul 2013 - 22:58

Als de regen meestal na 17.00 uur begint heb je geen recht op klagen. Een enkele bui in het midden van de dag in weer goed voor je sociale contacten met b.v de Thailand Gek Club.

Het enige nadeel voor jou is er geen bezorg bbq zal zijn, en dan moet je maar een bakkie hollandse troost nemen.Als je onder een afdakje zit vind ik een flinke bui in Thailand trouwens best wel mooi om naar te kijken.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 2044
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Bericht van Joost Jongen op do 1 aug 2013 - 4:49

Nou Rob, de bezorg BBQ is afgelopen maandagavond, met regen, nog geweest, die komt door weer en wind, de regenbuien zijn dikwijls onweersbuien met flinke windstoten, gelukkig hebben wij een grote carport vast aan het huis, waar twee auto's kunnen staan, dus er is altijd wel een plekje waar we toch droog zitten en kunnen genieten van de BBQ, de bliksem en soms schrikken van de wel erg harde donderklappen.

Ik had er een foto bij willen plaatsen en in het voorbeeld lukte dat ook, maar toen ik op verzenden klikte kreeg ik de boodschap dat ik, als nieuw lid, niet bevoegd ben externe links of e-mails te plaatsen.
Joost Jongen

Aantal berichten : 52
Leeftijd : 72

Bericht van khunrob op do 1 aug 2013 - 5:17

Haha je bent echt BBQ verslaafd. Na een dag of 8 mag je volgens mij pas foto's en links plaatsen, zit ergens als veiligheid aangevinkt, ik heb die optie nog niet ontdekte, dus een smakelijke foto houd ik tegoed van je.

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Bericht van speeltuinfrans1 op do 1 aug 2013 - 8:13

Er gaat toch niets boven een mals Hollands regenbuitje op tropisch warme dag zoals recentelijk bij mij op de speeltuin.
speeltuinfrans1

Aantal berichten : 25
Leeftijd : 67

http://www.speeltuinphilipsdorp.nl

Bericht van khunrob op do 1 aug 2013 - 8:55

Kijk eens aan het lukt Frans wel een foto te plaatsen, dan ben je wellicht erelid of zoiets, maar het kan ook door Prodent glimlacht komen.

khunrob
Admin

Bericht van speeltuinfrans1 op do 1 aug 2013 - 9:50

Ik ben dan ook al 4 dagen lid hé. "Insert an image" werkt dus bij mij.
Wat nou "Host an image" inhoudt weet ik niet.

Aantal berichten : 25
Leeftijd : 67

http://www.speeltuinphilipsdorp.nl

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: