Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

De echte Thaise teenslippers | Thailand Gek Club

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

De echte Thaise teenslippers | Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op vr 2 aug 2013 - 0:23

Havaianas,Ipanema, Reef en Kappa

Havaianas is momenteel HET merk voor teenslippers. Dit Braziliaanse schoenmerk maakt  zomerse teenslippers (flip flops) voor vrouwen, mannen en kinderen. Veel felle kleuren en zonnige kleurcombinaties. Maar persoonlijk vind ik Kappa het lekkerste lopen van de 4 genoemde merken en geen last tussen je tenen.Bij echte teenslippers tref je geen overbodig textiel of ander materiaal aan. Een zool, een bandje om de voet en één enkele verbinding die tussen de tenen doorloopt.

De enige echte Thaise teenslippers

Juist omdat teenslippers zo 'weinig schoen' bevatten is er veel kwaliteitsverschil. De weinige onderdelen van een teenslipper moeten goed zijn. Met bijvoorbeeld een goed voetbed en heel goede materialen. Zo'n 15/20 jaar geleden liepen bijna alle Thais met de zware rubberen teenslippers van Nanyang Star Elephant. Daar iedereen de zelfde aanhad gaf dit wel een probleem bij een school of tempel, waar zijn mijn slippers? Deze slippers zijn dus heel ouderwets voelen erg zwaar aan, ruik je er aan dan ruiken ze een beetje naar condooms.Als andere mensen al door slijtage op het derde paar teenslippers lopen, loop jij nog op de bijna onverwoestbare Thaise teenslippers die heerlijk lopen. Wat ben ik blij dat Wilma vandaag nog enkele Thaise teenslippers in verpakking terug vond.Ga terug in de tijd of voel je een hippie met Thaise teenslippers.Je koopt ze op de lokale markt en ze zitten in een plastic verpakking, op voetbed staat een olifant logo.

De plastic verpakking ( zak )

Het logo in het voetbed

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1819
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: De echte Thaise teenslippers | Thailand Gek Club

Bericht van speeltuinfrans1 op vr 2 aug 2013 - 9:50

Haha, nu weten we gelijk waarom Rob zo graag naar Thailand op vakantie gaat.
Hij heeft namelijk een fetisjisme voor slippers, hij ruikt eraan en raakt gelijk in extase.
Hij raakt niet uitgesnoven in Thailand.

Aan onderstaande slippers zit gegarandeerd een luchtje.

speeltuinfrans1

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 66

http://www.speeltuinphilipsdorp.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op vr 2 aug 2013 - 12:03

Ja Frans nu val ik door de mand, en zo iedereen zijn "ding" Very Happy

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van khunrob op zo 19 apr 2015 - 14:35

Net even snel Wilma weggebracht met de auto, het viel me op dat veel bomen al weer in de groene knop staan, de oorzaak is dat het licht zonnig is vandaag. Nog even en ik kan de van mijn dochter gekregen teenslippers aan, maar de Thaise teenslippers zijn nog steeds niet versleten, dus ik kan afwisselen.

Tags: #teenslippers #slipper

khunrob
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van s-park op zo 19 apr 2015 - 18:10

Bij mij werkt het andersom. Als ik condooms ruik, wil ik mijn teenslippers meteen weer aantrekken.
s-park

Aantal berichten : 421
Registratiedatum : 28-07-13

Terug naar boven Go down

Bericht van Little Thai princess op wo 1 jul 2015 - 12:14

Samengevat is een advies voor de komende zomertijd: trek vooral die slippers aan, maar doe ze uit als het pijn doet. En dek gapende wonden af met een pleistertje. Dan is er geen reden tot paniek.
http://www.volkskrant.nl/dossier-klopt-dat-wel-/teenslippers-een-gevaar-voor-de-gezondheid~a4073828/

Little Thai princess

Aantal berichten : 569
Registratiedatum : 23-12-13

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: