Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Goedkope hotels: betalen met iDEAL is mogelijk

Trefwoorden

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Ontbijten in Thailand | Thailand Gek Club

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Ontbijten in Thailand | Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op vr 2 aug 2013 - 20:33

American Breakfast

Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van een Thais onbijt als ik in een hotel ben kies ik vaker voor een American Breakfast (toast, ei, bacon, tomaat etc.)Vaak staat er bij een hotel buffet ook wel een schaaltje met gehakte koriander en uitjes dat vind ik wel lekker over een boterham met een gesneden tomaatje of over een spiegel eitjeEen gekookt eitje vind ik ook wel lekker maar de meeste Thai maken er een snot eitje van en dat wil ik niet.Normaal gesproken eet ik 2 boterhammen en drink 2 bakken koffie.( in Nederland eet ik 1 boterham )

Thaise poffertjes (Kanom Krog)

Kanom krog de thaise poffertjes zie je soms ook op het hotel buffet staan.Hoewel deze kleine Thaise poffertjes  slechts ongeveer 3 cm in diameter zijn , hebben ze hebben een rijke en hartige smaak en zijn gemaakt van kokosmelk en suiker, terwijl het onderste deel is een mengsel van gemalen verse gekookte rijst en kokosmelk. Maar uiteraard op straat koop je de lekkerste. Wellicht een idee om wat te proberen als je nog een gaatje over hebt.

Thaise rijstepap

khawtom is rijstepap gemaakt van gebroken rijst en wat gehakt of stukjes varkensvlees en pepers naar smaak toevoegen.Ik heb het wel geprobeert maar moet steeds denken aan de lijm resten van de behanger dus eet het niet meer.

Hilltribe ontbijt

Geen idee wat de de bewoners zelf eten.Wilma heeft ook meestal kaas bij zich die ze door onze kaasboer speciaal laat verpakken.Ook hebben we brood bij ons van 7Eleven of de veel lekkere van S&P.Als het brood al wat ouder word maakt Wilma soms een tosti in een wok.Een ze heeft ook welleens een  Unox worst mee genomen voor op brood, daar is onze Thaise gids gek op.

Thaise ontbijt worst

Heb je lef? Probeer eens Thaise ontbijt worst met rode en groene pepertjes er in, je kan het o.a kopen bij Tesco Erg lekker maar je moet tegen heet eten kunnen

Echt zeer pittig in de vroege ochtend.

Doi Angkang  Unox worst maken voor ontbijt.

Wij wilden eigenlijk geen worst als ontbijt maar onze gids smeekte erom.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1776
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Re: Ontbijten in Thailand | Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op wo 19 jul 2017 - 10:04

Jammie gisterenavond Khanom Krog ขนมครก dus Thaise poffertjes gegeten.

Mazzel dat ik een handige vrouw heb haha

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1776
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: