Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Pak Boon Loy Fa Pattaya | Thailand Gek Club

Ga naar beneden

Pak Boon Loy Fa Pattaya | Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op vr 2 aug 2013 - 22:53

Het Pak Boon Loy Fa restaurant in Pattaya is vrij gemakkelijk te vinden ,Second Road ter hoogte van soi 13/4

Je eet op straat en ze maken o.a Pak Boon Fai Daeng - vliegende groenten -

Ik keek toen mijn ogen uit toen de morningglory of eigelijk eveningglory  naar de overkant gezwiept werd, tussen het verkeer door. Ik nam direct daar plaats en bestelde het ook. Alleen mijn eten hebben ze  niet mee gegooid, misschien moest ik daar om vragen. De morningglory die ze hadden gegooid was voor een flinke tafel met Thaise mensen.

Het is een "straat" no-nonsense restaurant met metalen tafels. Obers en serveersters zijn hier bezig zijn met het lopen van en naar hun tafels met nadruk lijkt, dus wees niet verbaasd als  ze je vergeten.
Foto's: Renethai

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 2068
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Pak Boon Loy Fa Pattaya | Thailand Gek Club

Bericht van Khun Peter op vr 23 jan 2015 - 19:50

Eten is zowat de belangrijkste bezigheid van de Thai. Als Thais dus bij Pak Boon Loy Fa eten, dan kun je er van uit gaan dat de keuken en het eten goed is, dus geef je ogen goed de kost.

Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 25-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: