Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Thaise Sai Oua ballen | Thailand Gek Club

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Thaise Sai Oua ballen | Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op vr 2 aug 2013 - 22:56

Thaise Sai Oua ไส้อั่ว worst uit het noorden  heeft een verbluffende smaak. Met behulp van Lobo die ik kreeg van renethai is niet moeilijk te maken. Je kan een darm kopen bij je slagerij, er zit een trechter bij de verpakking van Lobo om het mengsel in de darm te persen.

Ik doe het nog makkelijker, maar het hoort zeker niet. Wilma is nu naar Albert Heijn en koopt o.a een half kilo varkensgehakt  en straks meng ik de inhoud van het Lobo zakje erin. Hoe zal het straks  gaan smaken? En lukt het wel?

Thaise condooms? dat dacht ik eventjes toen ik de verpakking openmaakte. In de Lobo zaten 2 zakjes, eentje met kruiden en tot mijn grote verbazing een een zakje met stukken kunstdarmen zo groot als condooms.

Dat doen we de volgende keer, ik had nu mezelf beloofd ballen te maken. Ik had de balletjes met natte handen gedraaid.Hoe smaken ze? erg pittig maar ze smaken echt naar de bekende Thaise Sai Oua  worst, wat een uitvinding. Wilma vond ze te heet, wat een poesie zeg!

Ik heb de kunstdarm boven de balletjes gehouden om te tonen hoe ze eruit zien, op 1 eind zit een knoop.

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1810
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: