Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Goedkope hotels: betalen met iDEAL is mogelijk

Trefwoorden

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Oriental en Wah Nam Hong Superstore | Thailand Gek Club

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Oriental en Wah Nam Hong Superstore | Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op za 3 aug 2013 - 0:33

Vandaag stond o.a een bezoek aan Oriental en Wah Nam Hong Superstore op ons programma met het hun assortiment in Oosterse, tropische en exotische levensmiddelen hebben ze  alle ingrediënten in huis om van  je gerechten  een succes te maken.Veel Thaise producten troffen we aan bij Wah Nam Hong. We vonden er ook Pla Duk (zoals bekend een soort meerval) in diepgevroren toestand. Daar zagen we behalve Mekhong whisky ook Saeng Som, "royal thai "rum', mooi verpakt in een zwarte kartonnen koker met gouden biesjes.

Deze grote winkels zijn gelegen op het industrieterrein bij de Makro, waar ook de Sligro de Kookfabriek, en andere groothandels gevestigd zijn.

Dim sum, vissen, Pekingeend, en Thaise producten – zeer ruime keus. Ook veel diepvries-grootverpakkingen zoals kippenmaagjes, moten Thaise meerval en doerian.

Ik ging eigelijk inkopen doen voor onze oudjaarsavond maaltijd, maar je neemt altijd meer mee.

Het was best wel druk bij Oriental.

Oriental Enterprise

Vanmiddag voor boodschappen naar Oriental in  De Flinesstraat 10 1099 CB Amsterdam ( Duivendrecht ). Het was er een beetje rommelig en ze hadden niet alles wat we wilde hebben omdat een paar meter verder hun gloednieuwe filiaal zit, dus nadat we de boodschappen in de auto hadden gezet gingen we ook even neuzen in deze fraaie toko, ik was verrast dat ik in de vriezer zwarte kip zag liggen broederlijk naast de peking eenden.Toen we de kassa''s passeerde zag ik in de hoek wat nieuws:

Oriental Food Corner

Ik ben Oriental Food Corner,vind je heerlijke Aziatische hapjes en broodjes voor onderweg of even iets lekkers tussendoor. Als je geen zin hebt om te koken of je krijgt onverwacht bezoek kan je er ook terecht.

Er zijn broodjes zoals:
Meatball Banh Mi, een Vietnamees broodje gehaktbal.
Broodje Sate Ajam, kipfile met Indonesche pindasaus.
Een broodje Peking eend lijkt me ook wel lekker
Of een lunch Speciaal Claypot Rice
We namen een broodje kip Massaman en een broodje Thai red curry kip

Deze Thaise BBQ saus nam ik ook maar mee

Binnen in de nieuwe winkel

Alles overzichtelijk

De zwarte kip uit de vrieser

Zo de boodschappen zitten erop, in het weekend weer eens Thais maken!
En met een zwaar beladen auto reden we naar huis, maar wel eerst wat lekkers naar binnen gewerkt.

Oriental Enterprise
www.orientalgroup.nl
Groothandel met passensysteem.
Géén verkoop aan particulier.
Adres: De Flinesstraat 10 1099 CB Amsterdam ( Duivendrecht )

Wah Nam Hong Superstore   De Flinesstraat  24
1099 CC Amsterdam (Duivendrecht, tegenover de Makro Benzinepomp)
Tel: 020 463 8833‎

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1776
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Stilte bij Oriental bij herdenking vliegramp

Bericht van khunrob op wo 23 jul 2014 - 17:04

In Oriental was het woensdagmiddag om 16.00 uur indrukwekkend stil. Bezoekers en medewerkers hielden in Oriental, net als op vele andere plekken in het land, een minuut stilte. De medewerkers stonden allemaal keurig vooraan de winkel

Na een minuut ging de bedrijvigheid weer verder in de winkel. P.S Je moet nu betalen voor je auto in de hele straat, een app werkt niet, maar het kost slechts 10 cent zonder kenteken registratie

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Terug naar boven Go down

Re: Oriental en Wah Nam Hong Superstore | Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op ma 2 maa 2015 - 21:06

Vanmiddag laat nog even naar Wah Nam Hong geweest want onze Thaise Mekong was op, er waren ook leuke aanbiedingen zoals Chaokoh kokoswater en Thaise worst die in ons karretje belanden. Toen nog even bij Amazing Oriental 東方行 binnen geweest en onder andere een lekker Teriyaki Chicken Broodje gegeten voor 2,50

khunrob
Admin

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: