Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Sanuk in het park met ReneThai| Thailand Gek Club

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Sanuk in het park met ReneThai| Thailand Gek Club

Bericht van khunrob op za 3 aug 2013 - 1:43

Hoera het is vakantie

Wij hebben geen vakantie en mijn dochter en haar man zullen ook nog even geduld moeten hebben. Maar de schoolvakantie is begonnen en waar moet hun 2 kids heen? Hoera ze gaan naar opa en oma om 7.45 uur, het vrolijke tweetal zal naar het zwembad gaan met ons, lekker spartelen in het water.Nadeel was dat we maar kort hadden geslapen, maar dat halen we wel weer in.Daar het voor ons een vermoeiende dag zal zijn - zal de leeftijd wel zijn - hadden we besloten om Thais te gaan halen bij Ubon.

Makkelijk Thais eten

Zo gezegd deze keer weinig poespas maar we hadden wel zin om buiten te eten  in het Djemaa El Fna Park bij ons huis. We kozen voor de o.a Tom Yam Kung om lekker weg te lepelen. Wilma had een gasbrander mee genomen voor als het eten zou zijn afgekoeld, daar Sylvia en haar man wellicht iets later naar het park zouden komen.Het opwarmen was overbodig door de piepschuim doos die ik van Ubon kreeg. We zaten te tafelen met z'n zevenen, Wilma en ik, Sylvia en Hendrik, en Gavin en Steffannie, en als speciale gast zat Rene(thai) ook aan tafel. Ik was blij met de Thaise vissersbroek die ik van hem kreeg, er stond zelfs een fraaie tekst op van  Malaysia Hotel Bangkok

Hong Thong

Op de tafel stond een kleine 350ml fles van Hong Thong (35%) die ik op Suvarnabhumi airport bij King Power, het grootste bedrijf in belastingvrij winkelen in Thailand. De 68-jarige Charoen Sirivadhanabhakadi in de media aangeduid als ‘whisky tycoon’ en aan hem hebben we te danken dat de whiskymerken Mekhong en Hong Thong op de markt zijn gebracht, waar hij mee hij zijn eerste fortuin mee vergaarde.Ergens rond 1977 begonnen ze de met productie van Hong Thong. Rond die dezelfde tijd kwamen de eerste flessen op de markt. Het dronk lekker weg in mijn Cola.

Het was heel druk in het park er reden zelfs bakfiets moslim moeders rond. 

Steffannie vult haar Powergun weer bij

Gezellig picknicken

Tijd om te bellen naar Ubon in Landsmeer voor een bestelling  

Oma Wilma maakt wel zelf haar voorafje en het dessert 

De saté heeft Wilma ook zelf gemaakt.  

De grote en smakelijk porties Thais van Ubon, een aanrader voor Thais afhaal eten!   

Tags: #Afhaal #Thai #Ubon #eten #food #Moslim

De laatst buikvulling.

Gerelateerde artikelen op de Thailand Gek Club:

1.Thai's eten van Ubon in het park
 2.Mini Thais feestje in het park en Artis
 3.Ondanks akelig weer vleesfondue in het park
 4.Pannenkoeken in het park

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1810
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 61

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: