Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 66. Dit aantal is bereikt op vr 5 mei 2017 - 21:11.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2017 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Buriram United

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Buriram United

Bericht van Joost Jongen op di 20 aug 2013 - 5:10

Morgen is het zo ver dan moet Buriram United, voor de kwartfinale van de Champions League, spelen in Iran tegen de kampioen Esteghlal, in een stadion waar 65.000 toeschouwers in kunnen, ik ben benieuwd of ze stand kunnen houden, hier is al vast een trailer.

Tags: #buriram
Joost Jongen

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 71

Terug naar boven Go down

Re: Buriram United

Bericht van ReneThai op di 20 aug 2013 - 10:17

Een prachtige trailer met waanzinnige achtergrond muziek.
Je merkt dat voetbal in Buriram en uiteraard ook de rest van Thailand enorm leeft.
Maar dat wisten we natuurlijk al , je zou bijna kunnen zeggen dat de meeste fans van het Engelse voetbal in Thailand wonen .

Het kwam al eerder hier ter sprake ( in de oude club ) , de opleiding van voetballers in Thailand . Ik weet niet meer of er iemand was die schreef dat er geen goede opleiding is.
Wel die is er uiteraard wel , op 5 verschillende lokaties in Thailand is de Sansiri opleiding .

Die opleiding is zo'n 7 jaar geleden begonnen en er stond vorige week een stuk over in de Bangkok Post.Ik kan het helaas niet meer terugvinden .

Verder heb je nog de iPlay voetbalschool

http://www.iplay.co.th/

En ook nog de Arsenal Voetbal school in Bangkok.
ReneThai

Aantal berichten : 731
Leeftijd : 67

Terug naar boven Go down

Bericht van ReneThai op di 20 aug 2013 - 10:52

Ik kwam net een filmpje tegen , een incident tussen een speler van BEC Tero en een speler van Bangkok Glass.

ReneThai

Terug naar boven Go down

Bericht van Joost Jongen op do 22 aug 2013 - 4:31

Buriram United heeft met 1-0 verloren in Iran, dus er zijn mogelijkheden in de return in Buriram op 18 september om (onder begeleiding van de fanatieke supporters aanhang), bij de laatste vier te komen in de CL, dat zou een grote verrassing zijn en erg goed voor het Thaise voetballen in het algemeen.

Terug naar boven Go down

Bericht van Joost Jongen op zo 20 okt 2013 - 15:25

Het gaat nog steeds goed met Buriram United, vandaag hebben ze met 5-0 van een ontstellend zwak Pattaya United gewonnen en met nog twee wedstrijden te spelen staan ze ongeslagen, met een veel beter doelgemiddelde, minimaal drie punten voor op de nummer twee Muang Thong United, die op het ogenblik nog aan het spelen zijn en waar ik nog geen uitslag van weet, de laatste twee wedstrijden spelen ze op 27 october uit bij Bangkok United en op 3 november thuis tegen TOT.

Ook moeten ze nog op 10 november de finale van de FA Cup spelen en op 23 november de finale van de Toyota Cup, dus ze hebben een goeie kans op de triple dit jaar.
Joost Jongen

Terug naar boven Go down

Bericht van ReneThai op zo 20 okt 2013 - 15:33

Weet je zeker dat het nog twee wedstrijden is ?
Er zijn 18 teams en vandaag was de 30e wedstrijd dus zouden ze er nog 4 moeten spelen.Of is er tussentijds iets gewijzigd ?

Oh ik zie het al, Sisaket doet niet mee maar staat wel met 0 gespeeld op de ranglijst .

http://thaileaguefootball.com/thaipremierleagu-html

Het is dus in ieder geval spannend aan de top van de ranglijst.
Heel misschien ga ik op 3 November naar de laatste wedstrijd van Muang Thong United tegen Chainat kijken .
ReneThai

Terug naar boven Go down

Bericht van Joost Jongen op zo 27 okt 2013 - 17:37

Buriram United is vanavond weer kampioen van Thailand geworden, zelf wonnen ze de uitwedstrijd met 2-0 bij Bangkok United en omdat Muang Thong United bij Bec Tero Sasana met 2-2 gelijk speelden, hebben ze, met nog een wedstrijd te spelen, een voorsprong van vijf punten, dus het zal volgende week in het stadion van Buriram, als ze de laatste wedstrijd van het seizoen tegen TOT spelen, een groot feest worden, als ze deze wedstrijd ook nog winnen of gelijk spelen, zijn ze zelfs over de hele competitie ongeslagen kampioen.

http://youtu.be/WMrBcLtPtWw
Joost Jongen

Terug naar boven Go down

Bericht van ReneThai op zo 27 okt 2013 - 17:45

Nou , de felicitaties voor Buriram Buriam  , het kon bijna niet meer fout gaan. Ik had gehoopt op de laatste wedstrijd , volgende week ,maar nu denk ik dat ik niet meer ga kijken naar Muang Thong Thani tegen FC Chainat , er staat immers niets meer op het spel.
ReneThai

Terug naar boven Go down

Bericht van Emthij op zo 27 okt 2013 - 21:24

Gefeliciteerd!Duim omhoog 

Emthij

Aantal berichten : 79
Leeftijd : 47

http://wezenberg.waarbenjij.nu/

Terug naar boven Go down

Bericht van Joost Jongen op ma 4 nov 2013 - 7:26

Hier een filmpje van de laatste wedstrijd, met het tonen van de kampioensbeker en natuurlijk de 10.000.000 baht die ze hiermee extra verdiend hebben, de topscorer van de PLT (de Spanjaard Carmelo) kreeg hiervoor ook een Toyota cadeau .

De mensen hier zijn helemaal Buriram United voetbalgek, voor het nieuwe voetbalseizoen, begint in februari, zijn nu drie kleuren voetbalshirtjes (blauw, zwart en wit) op de markt gebracht en daar werden er op de eerste verkoopdag al gelijk meer dan 16.000 (540 baht = 13,50 euro per stuk, daar moet een Thai hier twee dagen voor werken) van verkocht.
Joost Jongen

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: