Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten :: 1 bot

e.inen@goldcar.nl, lodewijk Kuis

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Thaise Love hotels voor pret in bed

Ga naar beneden

Thaise Love hotels voor pret in bed

Bericht van khunrob op zo 15 sep 2013 - 2:05

Sommige hotels in Thailand zijn niet wat ze lijken, het zijn namelijk drive-in Love Hotels. Vele zijn er illegaal en ontvoeringen, afpersing, overvallen en zelfs moorden hebben plaatsgevonden in dit soort hotels. Ze worden niet alleen gebruikt door prostituees en hun klanten, maar ook voor diverse criminele activiteiten. Zelfs veiligheids-en inlichtingendiensten hebben gebruik gemaakt van deze hotels.

Het huren van een kamer in een love hotel is zeer eenvoudig. In feite kan iedereen van elke leeftijd gemakkelijk een kamer huren voor een tot drie uur, of de hele nacht. Iedereen kan inchecken zonder het tonen van een ID-kaart, paspoort of enig ander identificatie. Dit in tegenstelling tot normale hotels. Zodra je op het drive in hotel terrein bent parkeer je de auto achter een gordijn en gaat ongezien je thema kamer in.

We zullen een fantasie love hotel onder laten zien: The Red Rose Hotel, een excentrieke adult sex motel en cartoon pretpark. Het is gelegen in het slaperige kleine Chiang Rai, slechts een paar kilometer van het centrum van de stad, dicht bij de rijstvelden.

http://www.hip-hotels-thailand.com/redrose.html

- Terug geplaats bericht van clubs.nl -

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1940
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Thaise Love hotels voor pret in bed

Bericht van Joost Jongen op zo 15 sep 2013 - 4:03

Hier in de Isan stikt het van die kleine love-resorts, ik denk dat ik er wel een stuk of dertig hier in- en rondom Buriramstad ken, niet dat ik er gebruik van maak want ik ben getrouwd met een slimme vrouw, die via de tamtam (hier nog steeds sneller dan de mobiel) precies weet wat ik doe en waar ik ben, maar ik ga er uit nieuwsgierigheid wel eens kijken.
Ze liggen allemaal een beetje achteraf en hebben goed ingerichte nette kamers met TV, koelkast en badkamer en weinig daglicht, meestal kan je voor je kamer, tussen twee hoge muren, je auto kwijt voor de privacy, de kosten zijn ongeveer 200 baht voor een paar uurtjes en 500 baht voor heel de nacht, in de volksmond heten ze hier Pan-Pan hotels en er wordt veelvuldig gebruik van gemaakt.
Joost Jongen

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 72

Bericht van pyt op zo 15 sep 2013 - 9:05

Je komt ze inderdaad door heel Thailand tegen. Er zijn volgens mij ook nog twee soorten, de hierboven omschreven en er zijn er ook die veel opener zijn zonder gordijnen voor de garage. Hier vragen ze ook wel eens om een legitimatie bewijs. Persoonlijk heb ik mij wel eens afgevraagd of dat met de "bouwvergunning" te maken kan hebben.
Ik fiets vrij veel lange afstanden en je komt soms op plaatsen waar dit de enige overnachtingsplek is en wij maken daar dan ook gebruik van als er geen andere mogelijkheden zijn.

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 28-07-13

Bericht van khunrob op zo 15 sep 2013 - 12:04

Ik ben 1 keer uit nieuwsgierigheid met Wilma en de vader van SongSong in een love hotel geweest. We reden een soort parkeerplaats op en reden tot een deur van een huisje, achter ons sloot men direct een plastic gordijn, dus de auto was direct uit zicht. Binnen in de kamer was een door geef-luik waar ons drinken in werd geplaatst. Ik denk dat we zo'n 15 minuten binnen zijn geweest, ik heb de kamer gefilmd en we gingen weer naar buiten. De aanwezige Thai die het gordijn weer openschoof zal hebben gedacht dat het om een vluggertje ging haha.

My Lady Fashion Hotel

Met zijn gevel van felle neonlichten lijkt dit lovehotel op een gigantische Rubix Cube. Binnen in heb de fraai ingerichte kamers onder intrigerende thema's als Tarzan, Flintstone en Underwater World. Kamerprijzen zijn B360 gedurende vier uur en B730 per nacht. 289 Moo 5, Mahathai Soi 1, Ramkhamhaeng Rd, 02-539-0644/-8.. http://myladyhotel.com/

Banana State

Dit boetiekhotel "love hotel" beschikt over meer dan 70 smaakvol ingerichte kamers. Er is geen plakkerige schilderij met een liggende  topless dames op de muur, geen stinkende tapijten, geen exotische stoelen en geen spiegels . Water bedden zijn beschikbaar in de kamers Madonna en Marilyn. Tarieven: Variërend van B340 gedurende drie uur in een Banana Bliss ruimte maximaal B620 gedurende drie uur in een Spa Room. In Penthouse zone zijn tarieven in de  B1, 330 voor drie uur in een Madonna, The Beatles, Elvis en Marilyn themakamer, en B2, 100 voor drie uur voor de Play Boy kamer, waar je met een groep van 20 mensen in kan swingen
55/1 Moo 6, Kanjanaphisek Rd, Nonthaburi, 02-459-2121/-4..  www.bananastate.com.

For You Inn

Op het eerste gezicht lijkt het een kleuterschool mat neonreclame of een attractie uit Disney World - Maar het gaat hier om een drive-in hotel voor volwassenen - je zult ongeveer 20 kamers achter de gordijnen vinden. De eigenaar lijkt een fetisj te hebben voor Disney personages. Aanwezig zijn een whirlpool, heel veel spiegels, een rond bed en een massagestoel op je kamer. Tarief: B290 gedurende drie uur. 3 Nakorn In-Rama 5 Rd, Nonthaburi, 02-432-6011
Foto's For You Inn

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1940
Registratiedatum : 24-07-13

http://khunrob.blogspot.nl

Bericht van lodewijk Kuis op di 4 aug 2015 - 10:17

Love motels zullen de komende jaren verdwijnen uit het centrum van Bangkok. De eigenaar van het populaire Peep-Inn Ratchada, Sarun Limsawaddiwong, de tweede generatie eigenaar van de populaire liefdes motel Peep Inn Ratchada, pleit ervoor de motels om te bouwen tot drie- of viersterrenhotels. De ombouw vereist ook dat de donkere plastic gordijnen waarachter discreet geparkeerd kan worden, verdwijnen, vindt hij. De plotselinge stijging van de grondprijzen hebben exploitanten er al toe gebracht hun eigendom te verkopen aan projectontwikkelaars die condominium's op de grond zetten.

Om hun handel gaande te houden hebben exploitanten kamers ingericht als boksstadion, legertank en regenwoud, maar volgens Sarun redden ze het daar niet mee. Anderen zijn naar de buitenwijken van Bangkok getrokken waar de tarieven zo’n 20 procent lager zijn. Voor 3 uur wordt er 400 baht in rekening gebracht.

De Peep Inn Ratchada is nu gerenoveerd. De 150 kamers worden gecombineerd tot 60 kamers. Aan het eind van het jaar zijn de eerste twintig kamers klaar en volgend jaar worden veertig kamers onderhanden genomen. De badkamers krijgen een sexy inrichting. 250 kamers van het oorspronkelijk 400 kamers tellend motel zijn gesloopt en her ontwikkeld als driesterren hotel genaamd de S Ratchada, gericht op Chinese toeristen.

De love-functie blijft wel gehandhaafd, want de Bangkok Post meldt dat het tarief omhoog gaat van 500 naar 1000 baht per drie uur. Sarun hoopt elke kamer vijfmaal per dag te kunnen verhuren tegen twee of drie keer nu. (Bron: Bangkok Post)

Deze Thailand gek club is een belangrijke informatiebron voor uw toerische oriantatie in Thailand. Heel wat<br />Nederlanders kiezen voor Thailand als vakantiebestemming. Logisch,want Thailand is een land waarvan je gaat houden.<br />het mooier.

lodewijk Kuis

Aantal berichten : 2090
Registratiedatum : 22-05-14
Leeftijd : 47

Bericht van lodewijk Kuis op vr 30 sep 2016 - 10:59

De 29 jarige verdachte Thanapol van de verkrachting van en moord op een 18 jarige assistent-verpleegster in Suang Luang (Bangkok) in september is woensdag in Barroza motel aan de KingkaewRDin Bang Phli (ook Bangkok) aangehouden. En dan mag hij nog blij zijn het te kunnen navertellen want er ging een schietpartij en belegering van zeven uur aan vooraf. De man had zich boven het plafond van een andere kamer verschanst, toen hij uiteindelijk in de boeien werd geslagen.

Tijdens de schietpartij zijn andere gasten en personeel geëvacueerd. De verdachte heeft een strafblad van diefstal en narcotica gebruik. Een love motel is een motel waar klanten hun auto achter een gordijn kunnen parkeren, zodat hun vreemdgaan niet wordt opgemerkt.

Deze Thailand gek club is een belangrijke informatiebron voor uw toerische oriantatie in Thailand. Heel wat<br />Nederlanders kiezen voor Thailand als vakantiebestemming. Logisch,want Thailand is een land waarvan je gaat houden.<br />het mooier.

lodewijk Kuis

Aantal berichten : 2090
Registratiedatum : 22-05-14
Leeftijd : 47

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: