Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Houten penissen: palad khik ปลัดขิก

Ga naar beneden

Houten penissen: palad khik ปลัดขิก

Bericht van khunrob op do 19 sep 2013 - 23:37

Bij de naam Sjon Hauser denk ik buiten zijn leesvoer  ook direct aan Veronica Goes Asia en het Thaise "voet- volleybal " sepak Takraw  ,ook bedenk ik me dat het zijn schuld is dat Wilma een grote collectie met "Palad Khik’, amuletten in de vorm van een penis heeft. Hij liet namelijk zijn verzameling op t.v zien, en dat bracht Wilma op het idee.

Hier beide enkele ปลัดขิก penisen van Wilma, de laatste aankoop van haar was in de Golden Horse tempel, dus al weer lang geleden, dit was voor de bekende film.

Sommige zijn hol van binnen, en als je schud hoor je iets rammelen.

Zelf heb ik al een jaar of 20 een Hanuman , de Monkey God op een kleine penis  aan mijn sleutelbos hangen.

Een palad khik ปลัดขิก is een amulet in de vorm van een fallus, meestal uit hout gesneden. Ze bestaan in allerlei mogelijke afmetingen en de kleinere modellen worden vaak door mannen om het middel gedragen, hangend aan een touw of ketting. Het symboliseert de hindoeïstische god Shiwa en moet onheil afstoten en geluk aantrekken - Shiwa is Sanskriet voor 'gelukkig'.

Het wordt door sommigen ook gezien als een vruchtbaarheidssymbool. Sommige palad khik worden voorgesteld met de figuur van een tijger, een aap of enig ander dier en zelf met de figuur van een vrouw. Soms zijn ze gegraveerd met kabbalistisch geschrift en yan-tekens.

- Terug geplaats bericht van Clubs.nl -

Wil je meer lezen over Sjon Hauser, hier enkele links:

1.Sjon Hauser: Dr.Leo A.von Geusau
 2.Sjon Hauser: spotlights op Thailand
 3.Lezing: Sjon Hauser | Thailand Gek Club
 4.Sjon Hauser: De strepen van de tijger. | Thailand Gek Club
 5.Phi Ta Khon Festival met Sjon Hauser | Thailand Gek Club

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1959
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Houten penissen: palad khik ปลัดขิก

Bericht van khunrob op za 21 sep 2013 - 0:08

Douchen met een houten Thaise  piemel

Wilma koopt echt vreemde Thaise zaken , handig voor "ab naam" een piemelschep om water over je heen te gooien. De schep was een buitenkansje voor Wilma die Thaise bijzondere dingen spaart.

Die houten penis is een replica van een bekende Thaise kunstenaar, elke ochtend kon hij 15 minuten het zaakje vergelijken en het hout bewerken, hij is er een half jaar mee bezig geweest.

Een Thaise penis katapult uit Wilma's verzameling van de zelfde Thaise kunstenaar uit Chiang Rai

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 1959
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: