Thailandgek Twitter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 84. Dit aantal is bereikt op vr 30 maa 2018 - 22:48.
Hotels bij Agoda!

Hotels bij Agoda!
Direct Bevestigd.
Boek Pattaya Hotels
bij Agoda!

Auteursrechten

Creative Commons-Licentie

© 2018 Thailandgek.com

Rechten voorbehouden

Update Colomn Kees Braat | Namibie en Zuid-Afrika

Ga naar beneden

Update Colomn Kees Braat | Namibie en Zuid-Afrika

Bericht van khunrob op ma 7 okt 2013 - 21:47

Kees: Ik was ruim achttien maanden geleden in Namibia om mijn zus en zwager te bezoeken. Bijna acht weken verbleef ik in Swakopmund in Namibië.  Dat was eind 2011 en in augustus 2013 zouden mijn zus en zwager hun 50-jarig huwelijksfeest vieren. Ik beloofde bij dit feest aanwezig te zijn.

Bij terugkeer in Thailand opperde ik tegenover Johan, een goede vriend van mij, dat ik in augustus 2013 weer naar Namibië zou gaan. En Johan vroeg meteen of hij dan mee zou kunnen gaan. Hij was nog nooit in Afrika geweest en wilde Namibia en Zuid-Afrika wel eens zien. Natuurlijk kon Johan mee reizen naar die twee landen....... Lees verder 1.Namibie en Zuid-Afrika.  study 

"Reis met een glimlach, deel u ervaring"

Boek nu via  de Thailand Gek Club de mooiste hotels in Thailand met hoge kortingen. In samenwerking met Agoda bieden wij U de goedkoopste hotels van Thailand aan.

khunrob
Admin

Aantal berichten : 2091
Registratiedatum : 24-07-13
Leeftijd : 62

http://khunrob.blogspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Update Colomn Kees Braat | Namibie en Zuid-Afrika

Bericht van corsp op ma 7 okt 2013 - 22:55

Een mooie colomn en leuke foto's van een indrukwekkend Afrika.
corsp

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 28-07-13
Leeftijd : 63

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: